Anonym bruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Jeg elsker sommeren... Men etter jeg fikk barn så er jeg hele tiden så sliten at jeg orker ikke sitte ute og nyte kveldene og lyset lenger... Sovner på sofaen, å tusler etterhvert i senga utpå kvelden... Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Jaaaa, er å trett om kveldene. Har lurt på om det er noe som feiler med liksom. Det er utrolig trist å ha det slik.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Men har oppdaget at om jeg legger med fast litt tidligere, så er jeg mer våken de timene jeg er våken, for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå