Mini90<3 Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Jeg er fulltidsstudent og jobber ikke ved siden av. samboeren min jobbber heltid. får utbetalt ca 23.000 i mnd jeg rekker å gå første semester før jeg går ut i permisjon. da begynner jeg igjen i januar året etter. hva kan vi få av penger? Er det sånn at far kan ta permisjon mens jeg har sommerferie? Er det sånn at far kan ha permisjon fra juni/juli (starten på sommerferien min) og til jeg begynner på skolen igjen i januar? (siden jeg ikke har noe skole å gå tilbake til før da? Synes dette er utrolig vanskelig, så setter pris på om noen kunne være så snille og forklare meg det ! =) <3
LCG80 Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Hei:) Hvis jeg har forstått det riktig får du svangerskapspenger fra lånekassen i og med at du ikke jobber og er fulltidsstudent? Far har ikke rett på permisjon, siden du ikke har opparbeidet deg det via vanlig jobb. Snodige regler...Dette gjalt iallefall for ei venninde av meg som var fulltidsstudent og ikke jobbet ved siden av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå