Gå til innhold

hjelp! hvor er symptomene mine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er 6 uker og har ingen symptomer. hadde stikninger i siden ( som jeg har hatt ved tidligere graviditeter) men nå har de stikingene vært borte i snart 4 fdager! =( litt ømme pupper hadde jeg og men nå har jeg ikke det heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at symptomer ikke er like hver gang, eller varer like lenge.

Første svangerskapet mitt hadde jeg tydlige symptomer i nesten 3 månder før det roet seg. Sist varte symptomene i ca 8 uker, og nå forsvant de innen uke 6 startet, men jeg "vet" at jeg fortsatt er gravid, har lært meg til at symptomene ikke alltid vedvarer like lenge. Men er du for urolig, så kan du vel be legen om en hcg test eller noe? Er nok fortsatt en spire der ;)

Skrevet

Du er bare 6 uker på vei. Jeg er 19 og har knapt noen, alt er bra likevel.

Skrevet

jaa men jeg har alltid blitt svinedårlig med d samme...

Skrevet

Ingen graviditeter er like. Kan ikke sammenligne dem. Jeg har først begynt å kjenne symptomene da jeg var 7-8 uker på vei. Men om du er veldig urolig så er det jo bare å snakke med jordmor om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...