Gå til innhold

3D ultralyd i Ålesund?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har de det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MR klinikken..Er det på moa det? Da passer det kanskje best der:)

Takk!

Skrevet

noen som har vert på medi 3?

 

vi var veldig fornøyd med mr-klinikken sist! det var noe helt annet enn ultralyden og informasjonen en fikk på ordinær ul på sykehuset! her gikk de igjennom i detaljer og fortalte hva og hvorfor de sjaekket slik og sånn.. var der tre ganger til sammen forrige svangerskap!

Skrevet

Var nettopp på MR-klinikken for 3D UL, og det var fryktelig skuffende. Bildene fra 2D-UL'en i uke 18 var mye bedre. Vi fikk 3 (!!!) bilder i 3D og betalte 1200 kr.

Skrevet

vi fikk tilsendt cd i posten senere med flere bilder og film da vi tok 3d der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...