Anonym bruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Jeg har en sommerjobb nå hvor det er meningen jeg skal jobbe 8-16 hver dag. Som regel er jeg ikke ferdig slik at jeg kan gå hjem før 17 eller 18. Har jeg krav på ekstra betalt de timene som overstiger 37,5 timer per uke?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 selvfølgelig. Du får 50% overtid fra kl 16.00, men du skal vel ha 100% når det overstiger 37,5 t.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå