sunny81 Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 noen som har noen bra steder og anbefale å reise til?
respektatauten Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 playa del muro / Alcudia bodde på viva sun village, reiste med apollo og vi var veldig fornøyd! hadde med oss en liten på 9 mnd, og ble positivt overrasket da de hadde et baseng som var fra 10cm dypt og utover, så gutten fikk krabbe og leke i passelig dybde på vannet! han elsket det! stranda var også super, langgrunn, varmt vann, rent og lite bølger! supert for familier med små barn! kunne glatt reist tilbake!!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Var på Kreta, Makriagialos (husker ikke skrivemåten) og der var det fantastisk! Min eldste var 3 og nå to år etter husker hun det enda og vil gjerne tilbake. Vi har vært i USA og Mallorca siden det, men det er Kreta hun vil tilbake til!
mulder Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Atlantica Aegan Park på Rhodos! Helt magisk! All inclusive som er veldig praktisk når man reiser med barn. Star Tour.
Edelweis Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Rhodos, sunwing resort and spa hotel var bare et paradis for barnefamilier. liker ikke all inclusive jeg da, men det kan en velge bort! det var i allefall en knall plass! =)
sunny81 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2011 jeg leste innlegg som flere skrev på nettet om at det var langt å reise fra flyplassen til makriagialos,stemmer det?hvor langt var det?
sunny81 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2011 var det hotel kallithea?husker ikke helt hvordan det staves:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå