Gå til innhold

Mistet bamsehund (h&m), noen som har en ekstra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 6 år mistet bamsehunden sin på flyet til Italia. Den har fulgt henne siden hun ble født og er dypt savnet...

Den er kjøpt på Hennes og Maurits, er brun og hvitflekkete og ca 15-20 cm lang. Det ville redde sommeren vår, og mer enn det om noen kunne hjelpe oss!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, 7 åringen min har også en H&M hund, men den er lysebrun med mørkebrune flekker...

Skrevet

Ja, det høres likt ut, og hvit på snuten? Den er jo så søøøt og da... Tips til hvor jeg kan få kjøpt en sånn en nå???

Skrevet

jeg har en bamsehund fra H&M som er lagt bort...

Den ble kjøpt for 1 år siden, kan det være den samme?

Skrevet

Jeg har en lysebrun hund, med brune øyne, brun nese, hvit under "haka", hvite labber og hvit haletupp... myk og deilig... kan det være den samme?

Skrevet

Kan være det, det hadde vært helt topp. Mørkebrune ører og snute, lysebrun kropp og hvit rundt munnen liksom. Den er litt sånn liggende/flat. Høres det likt ut? Da hadde vi blitt veldig glade her...

Skrevet

Da høres det ikke helt likt ut:-(

Skrevet

Hode er litt sort i forhold til kroppen? den "sitter" liksom?

Skrevet

Snufs, den var ikke lik. Men TUSEN takk for at du prøvde:-)

• 1 år senere...
Skrevet

Hei, jeg ser at "balliongfest er gøy" beskriver en sånn bamse fra H&M som jenta mi på 2 år har mistet. Det er en hundebamse, beige med store svarte øyne, små ører, stort hode i forhold til kroppen, og den "sitter". Hale med spiss tupp så vidt jeg husker. Har lett overalt etter en sånn, og kom på å sjekke babyforum.. Så hvis du "ballongfest er gøy" fortsatt har en til overs hadde det vært fantastisk! Eller hvis det er noen som har en å avse...Jeg betaler gjerne frakt og prisen for hunden så klart. Hilsen håpefull mamma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...