Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Så en fødselsannonse i avisa her en dag, og satte i grunnen kaffen i halsen...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Syns det er greie hver for seg, men sammen....huff!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Samisk? Hverken Silas eller MAtheo er samiske navn.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Jeg så navnet Silas i en fødselsannonse jeg og, men det var visst pappan som het Silas da Matheo har jeg ikke så mye til overs for, det er et veldig veikt navn synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Liker ikke Matheo, men Silas er helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå