Blondie Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 kanskje et teit spm men man leser jo så mye rart. innimellom syns jeg det er deilig å ligge litt på ryggen pga bekkenet. er dette farlig og dumt å gjøre? leste at pga trykk el lignende så var det ikke bra å ligge på ryggenuti svangerskapet. er nå snart 25 uker. takk for svar:)
<3 mine søte små<3 Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 så lenge du ikke får ubehag ( vansker for å puste) så hadde i vertfal jeg ligget på ryggen.
Blondie Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2011 så bra :-) man blir litt lei av å bare ligge på siden. særlig når resten av kroppen ikke har lyst til det hele tiden:-P
eam Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 se svaret fra jordmor her http://www.dinbaby.no/forum/thread/143374031
Blinkimom Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Jeg husker fra sist at da ble det ubehagelig å ligge på rygg utover i svangerskapet... Men jeg ser du skriver det er deilig pga bekkenet... Jeg kjøpte meg ammepute og lå med den mellom beina i sideleie. Husker det var veldig godt for bekkenet. Bare et lite tips
<3 januar 2012 <3 Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Jeg synes det er best å ligge på siden:) Når jeg ligger på ruggen synes jeg det kjennes ut som om det trykke på blæra og tarmene:) Men kan ikke tro det er noe farlig, så lenge du ikke får noe ubehag av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå