♥Spirevipp♥ Skrevet 13. juli 2011 #1 Skrevet 13. juli 2011 Dette er spennende dere! Skulle blitt satt i gang i morgen hvis ikke noe skjedde i mellomtiden. Har ringt føden, så de vet at jeg snart er på vei! I dag er faktisk den terminen jeg hadde ut ifra første dag av siste mens.... Er så spent, hittil går det bra...og vet jeg hadde 2 cm åpning i går tidlig. Hodet fungerer som en propp, så det kom bare litt vann i trusa... Beskjed er gitt til de nærmeste....og sønnen vår er hentet av pappan til bestekompisen sin! Tror jeg har pakket alt jeg trenger...
NostraStoria Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Yay! Fødestøvet funket! Masse lykke til Spirevipp!!
Astro - 27.07.11 Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 oi oi.. Lykke til!!! Kjenner jeg blir litt revet med her... har 2 uker til termin i dag. hurra, nå nermer det seg =)
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 åå! Endelig, spirevipp! det var gode nyheter..ønsker deg masse lykke til
♥Spirevipp♥ Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2011 Vi ble sendt hjem vi da....sukk! Falsk alarm, det viser seg at vannet var væske fra livmortapp som visstnok er vanlig når slimproppen går. Lærer noe nytt hver dag. Hadde rier i hele natt og masse slim, så den strippingen i går satte igang noe. Trodde slimproppen gikk før helgen, men det var nok bare en liten del av den. Trodde virkelig det var min tur... Heldigvis så vet jeg at jeg mest sannsynlig på denne tiden i morgen har en nyfødt liten gutt i armene. De skal ta vannet kl 9 i morgen, og merker jeg er kjempe spent. Har fortsatt rier, men ikke på samme måte som i natt...så er vel bare gått tilbake til kraftige kynnere. Ikke bare bare denne ventingen, men har fått meg litt søvn på soffaen så lenge og nydelig vær gjør det heldigvis lettere for sinnet!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. juli 2011 #8 Skrevet 13. juli 2011 Fikk rier igår kveld jeg og.... holdt seg stabile på 8 min helt til i ettermiddag... da forsvant de.... I natt/morgen så SKAL jeg føde!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. juli 2011 #9 Skrevet 13. juli 2011 Masse masse lykke til ) Er ikke lenge igjen før du har babyen din i armene!!
NostraStoria Skrevet 13. juli 2011 #11 Skrevet 13. juli 2011 Er det mulig? :/ Huff, trodde virkelig det var din tur! Men nå har du ham snart i armene dine heldigvis! Lykke lykke til imorgen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå