Gå til innhold

der med svak strek- hvor langt på vei?


Marikkens andre

Anbefalte innlegg

jeg er litt uregelmessig og har lang syklus... så lurer litt på hvor langt andre med svak strek var/er på vei da dere testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Dette er langt fra et fasit spørsmål, men rekner med du er ute etter andre sine erfaringer og ikke en rein fasit ettersom vi alle kan ha forskjellige sykluser. Jeg har en syklus på 33 dager og da eggløsning rundt dag 17, og ikm 17 dager derretter igjen. Jeg testet så svakt så svakt 15 Dpo og den var egentlig så svak at jeg trodde jeg drev med ønsketenkning. På IKm dag og dagen etter testet jeg like svak, så tydeligvis har jeg noe lavt hcg nivå i kroppen. 19 DPO tok jeg en CB digital og da synte den gravid 1-2, da var jeg rundt 4+3 på vei.

 

Er litt fra testpinne til testpinne hvor tidlig du kan teste, leas bak på pakken å se hva sei sier. Noen mener man kan teste fra 7-9dpo, men det er alt etter ditt eget hcg nivå i kroppen. Hcg nivået dobler seg for hver dag som går så har du svak strek nå kan du prøve igjen om noen dager og se om den blir sterkere. Eller bare ta en digitaltest. Pinnen ble aldri sterkere for meg, men en strek er en strek:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg testet svakt positiv lørdag ettermiddag, første gangen. Hadde ikm tirsdag etter lørdagen. Tirsdag tok jeg en med morgen urin og den var sterk positiv...

 

Så jeg har nok masse hcg i sving tidlig, siden jeg fikk til svak positiv på lørdag ettermiddagen ;)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke være sikker uten UL, men mener å ha vært bare 3+3 når jeg testet første svakt negative. to dager etter viste digitaltesten gravid

1-2 uker, så det skulle stemme bra.

 

Med forrige var jeg vel omtrent like tidlig når testen viste svakt positiv. rundt 3+3 - 3+5. Dette ut fra ultralydterminen. og tøtta ble født dagen før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...