Doodlita Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Sist jeg gikk gravid hadde vi regelmessige magetreff i Mo i Rana, det var ganske mange som kom etter hvert og vi hadde det kjempekoselig. Noen som vet om denne tradisjonen har fortsatt?
hufsetufs Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Har ikke vært med på magetreff før, men husker det var snakk om det sist jeg var gravid. Kunne i alle fall tenkt meg til å være med!
Doodlita Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2011 Kanskje vi kan prøve å samle ihop noen gravidmager da. Jeg fikk ikke være med på så mange sist, for jeg var ganske langt på vei da vi begynte, men det var veldig koselig.
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 D e ei facebooksia førr alle me termin i 2011 i rana. Da træffes vi med mage eller baby en gang i månedn. Men d e ei sperra gruppa, så man må inviteres. Bærre send meg navne dåkkers på PM så kan eg inviter.
Minna-si Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 eg har ikke facebook :/ men finn dåkk sekkert på barselgruppa om et pr mnd
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 eg kan send deg ei melding her inne neste gang d e treff. d e nok rundt min termin tenker eg. bruk å va på babettes rundt den 20 kver måne trur eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå