Gå til innhold

Barberer du deg i rompa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Promper du?

Piller nese?

Biter negler?

Raper?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Ja

Ja

Ja

Ja

 

Ænd prævd åv it :)

Skrevet

Klart det. Er jo mennekse jeg og^^

Skrevet

Barberer meg ikke i rompa, grensen går ved musa.

Resten svarer jeg ja på.

Skrevet

ja

ja

ja

nei

JAA- rape er mitt mellomnavn:P hihi

Skrevet

Ja til alt, unntatt neglebiting. Og det er veldig sjelden jeg piller nese, det er kun en nødløsning.. Bruker helst en q-tip! :)

Skrevet

Nei, hvorfor skulle ja ha barbert med i baken?

Piller nesen kan jeg gjøre.

Biter ikke negler.

Og jeg kan faktisk ikke rape - klarer det ikke (kan ikke skrike heller).

Skrevet

Barberer du deg i rompa? Nei

Promper du? Ja

Piller nese? Ja

Biter negler? Nei

Raper? Ja

Skrevet

Æh... Nei, hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det?

Ja, pille nese gjør jeg, men helst snyter jeg meg i papir.

Nei, jeg har aldri bitt negler.

Ja, av og til, og i alle fall hvis jeg tar en øl eller tre.

Skrevet

Jeg har ikke hår i rompa

ja

ja

nei

sjelden

Skrevet

haha, check again!!!!! tror nok du finner et hår eller to der med mindre du vokser deg;)

Skrevet

Med ikke hår i rompa, mener jeg ikke hår som i på magen eller på ryggen.

Skrevet

ALLE har hår i rompa. Bare at noen har mer en andre...

Skrevet

les hva jeg skriver da. idiot

Skrevet

Jeg har minimalt med hår i rumpa, så nei.

Men jeg promper, biter negler også raper jeg som et helvete hver gang jeg drikker brus. Peller meg ikke i nesa, men det er rett og slett fordi jeg hørte at snørra var for å hindre bakterier i å komme inni nesa og det hang jeg meg såpass oppi at snørr er det verste jeg vet om. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...