Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Sigurd Haakon Embrik Viljar Christoffer Imre dette er de navnene vi synes er fine. og vi vil gjerne ha dobbelt navn. noen som vil hjelpe?
Stina <3 Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Er ikke Imre ett jentenavn? Jeg kjenner en jente som heter det... Embrik eller SIgurd tror jeg jeg ville ha valgt.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 Jeg kjenner en mann som har Imre som mellomnavn, så det kan da hvertfall brukes av gutt også Rekkefølgen jeg ville hatt er: Christoffer, Haakon, Sigurd, Viljar, Imre og Embrik
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #7 Skrevet 12. juli 2011 vet av en gutt som heter Imre Aleksander jeg!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #8 Skrevet 12. juli 2011 Imre kom frem på navnekarusellen, og jeg syntes det var kjempe fint! =) men vi vil jo gjerne ha to navn. =) takk for hjelpen, flere forslag?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #10 Skrevet 12. juli 2011 Liker ikke Sivert eller Amund. Dobblet navn til Viljar?
prebs Skrevet 13. juli 2011 #11 Skrevet 13. juli 2011 Sigurd og Haakon er knallflotte navn som jeg kunne brukt selv :-) Sigurd Christoffer Haakon Christoffer kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå