Gå til innhold

hjelp til å velge...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sigurd

Haakon

Embrik

Viljar

Christoffer

Imre

 

 

dette er de navnene vi synes er fine. og vi vil gjerne ha dobbelt navn. noen som vil hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke Imre ett jentenavn? Jeg kjenner en jente som heter det...

 

Embrik eller SIgurd tror jeg jeg ville ha valgt.

Skrevet

Jeg kjenner en mann som har Imre som mellomnavn, så det kan da hvertfall brukes av gutt også

 

Rekkefølgen jeg ville hatt er:

Christoffer, Haakon, Sigurd, Viljar, Imre og Embrik

Skrevet

Haakon.

 

Liker Håkon enda bedre, da.

Skrevet

vet av en gutt som heter Imre Aleksander jeg!

Skrevet

Imre kom frem på navnekarusellen, og jeg syntes det var kjempe fint! =) men vi vil jo gjerne ha to navn. =)

 

takk for hjelpen, flere forslag?

Skrevet

Viljar.

 

Hva med Sivert eller Amund ?

Skrevet

Liker ikke Sivert eller Amund.

 

Dobblet navn til Viljar?

Skrevet

Sigurd og Haakon er knallflotte navn som jeg kunne brukt selv :-)

 

Sigurd Christoffer

Haakon Christoffer

 

kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...