Gå til innhold

Er vi fler fra Sør-Trøndelag her??


Butterfly83

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bor i Trondheim med mannen min, er opprinnelig fra Østlandet og bodd her siden august 2010, hadde vært kjekt med flere mammer i samme området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Lurt ;)

 

Vi på på Vestlia/Nardo og er opprinnelig fra Lørenskog men bodde i Oslo sentrum i 2 år før vi flyttet hit :)

 

Håper vi blir flere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Vi flytter til Trondheim i november/desember for å være nærmere familie (hans familie i hvert fall) når lilletrille blir født :) Har bodd fem år i Trondheim tidligere og er veldig glad i byen! Si ifra om noen vet om en ok leilighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 10. eller 14. mars. Barnimagen sier 10.mars og legen mener 14.mars :) Vi skal nok leie først regner jeg med. Har sagt opp leiligheten her "sørpå" idag, og gleder meg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle damer,

 

Så flott at vi er så mange i Trondheim som har termin i mars! Jeg har bodd i Trondheim i 3 år, men er opprinnelig fra England. Har første kontroll hos legen på torsdag, vet ikke hva skal skjer. Noen som har hatt kontroll allerede? Skal samboeren min være med?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På min helt helt første kontroll var ikke samboer med. Det trengte han heller ikke være. Legen bare fyllte ut helsekort, så på livmoren min (og tok celleprøve), så målte hun blodtrykk og hørte på lungene og hjertet mitt. Jeg leverte urinprøve til labben, og damen der stakk meg i fingeren. Alt var veldig fort over :)

 

Det skal nevnes at jeg var for dårlig til at de kunne ta flere blodprøver, så kanskje det egentlig er vanlig å gjøre dette?

 

Jeg skal på min andre sjekk i morgen. Da skal vi høre hjertelyd og jeg skal være nålepute :) Da skal samboeren være med! Men det er sikkert litt forskjell fra lege til lege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har termin den 5 mars, men skal på ultralyd den 5 oktober. Da får vi kanskje vite noe mer sikkert. Men 5 mars er ultralyd termin fra uke 12 :)

Så vi er veldig nærme ser jeg :) Artig :)

 

Jeg skal melde meg inn på den gruppen etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...