Gå til innhold

Hva syns dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Triana Madeleine.

 

Fint eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ut Triana, så har du et fint og klassisk navn:)

Skrevet

For jålete for min sin del. Bra folk har forskjellig smak! :P

Skrevet

Sikkert en fint navn, men jeg forbinder det med hu paradise-dama, og syns bare hele programmet er skikkelig fjortis. Så tommelen ned fra meg, dessverre. MEN det er dere som skal like navnet, ikke jeg ;)

Skrevet

Holder med Madeleine :-)

Skrevet

Nei, uffameg.

 

Kutt nå for all del ut Triana.

Skrevet

Syns Triana var fint jeg:)

Jeg liker ikke Madeleine da, er så lei det.

Skrevet

Triana er finere enn Madeleine og jeg ville valgt et av navnene. Begge to blir smør på flesk

Skrevet

enig med 19.07. men jeg elsker Madeleine navnet=)

Skrevet

Triana er grusomt harry, Madeleine er pent, men litt jålete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...