Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Kutt ut Triana, så har du et fint og klassisk navn:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 For jålete for min sin del. Bra folk har forskjellig smak!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Sikkert en fint navn, men jeg forbinder det med hu paradise-dama, og syns bare hele programmet er skikkelig fjortis. Så tommelen ned fra meg, dessverre. MEN det er dere som skal like navnet, ikke jeg
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 Nei, uffameg. Kutt nå for all del ut Triana.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #7 Skrevet 12. juli 2011 Syns Triana var fint jeg:) Jeg liker ikke Madeleine da, er så lei det.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #8 Skrevet 12. juli 2011 Triana er finere enn Madeleine og jeg ville valgt et av navnene. Begge to blir smør på flesk
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #9 Skrevet 12. juli 2011 enig med 19.07. men jeg elsker Madeleine navnet=)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #10 Skrevet 12. juli 2011 Triana er grusomt harry, Madeleine er pent, men litt jålete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå