Gå til innhold

Plutselig litt "hetta"


lisstupp

Anbefalte innlegg

Kikka på mine sider og såg at jeg nærmet meg 100 dagers milepelen i dette svangerskapet. ..... hjelpe meg. Har to barn fra før, men aldri vært trebarns mamma. Trøster meg med ordtaket at et barn er som ingen og to er som ti, så da vil jeg ikke merke nr 3 :-O. Vi er midt i husbygging ( denne lille er ikke planlagt, men velkommen likevel), bo i et gammelt hus. Vi kommer oss ikke inn i nyhuset til oktober. Vi skal gjøre det meste selv, min mann er snekker. Men hans til vanlig spreke kone, er ikke så mye hjelp i lengre. Jeg har riktignok beiset huset, med to strøk de siste ukene. ( synes jeg har vært flink men tanke på bekkenløsning). De fleste babysakene finnes i stabelen med esker og sekker, og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne og lete. alt er stablet i et vilt kaos i mine foreldres garasje. og det er frykelig mange tunge esker, bak alle møblene :-) Vi har stelt oss fint til;-) Vi skal heldigvis reise bort på ferie på søndag, så da kan vi bare slappe av, ikke noe vi får gjort fysisk med huset eller flytte lass ( men tipper det blir vanskelig og legge tankene helt bort). Disse fereieukene går så fort, plutselig er man tilbake på jobb igjen uten å ha få gjort halvparten av det man hadde tenkt. Hjelpes meg ...Jepp jeg har litt hetta, burde vel egentlig bare senke skuldrene å ta det som det kommer, men ikke så enkelt. Måtte bare lufte hode litt ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...