Gå til innhold

Noen med termin rundt 19.januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 19.januar,og håper å finne flere med ca samme termin her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har termin 19 januar ( på BIM) og 20 januar på babyverden. Ikke skjønner jeg hvorfor.. Mens terminen min er 20 januar.

Skrevet

Når skal du på ultralyd? Hvordan er formen din? Jeg er utrolig kvalm hele tida,håper det snart gir seg!!

Skrevet

Har fått time til ultralyd 22 august, da er jeg 18+5 eller noe sånn. Gleder meg til det :)

Ellers kunne formen ha vært bedre. Er mye kvalm og kaster opp en del. Er fortsatt trøtt, så trenger å sove mer i løpet av dagen. Nå skal det sies at jeg har en på 2,5 (snart 3) som holder meg og mannen min i ånde, så det krever energi det også. Har du flere barn?

Håper at den virkelige babymagen kommer snart, ser gravid ut, men det er for det meste tarmer som har flyttet oppover, kjenner livmoren over skambenet, men føler at jeg er mindre denne gangen enn forrige gang. Men, det er ikke sikkert det er sånn. Har du fått synlig gravid mage?

Skrevet

Hei. Jeg har termin 29.Januar. Sliter veldig med kvalme om dagen. Jeg er 41 år,gift og har 6 barn(i alderen 21,18,9,5,4 og 2 år) fra før.

Skrevet

Hei dere !

Jeg har termin 20. januar og er skitnervøs !

Var kjempekvalm og hadde ingen energi de første 11 ukene, men nå kjenner jeg knapt at jeg er gravid. Har noen stikninger på sidene iblant, men ellers knapt noen andre tegn. Blir fort sliten da, det skal ikke så mye til før jeg må sette meg ned.

Har ingen tydelig mage, men innbiller meg at det har vokst litt da ;)

Er forresten 12 + 5 dager i dag

Skrevet

Heisann :-)

Jeg har termin 20 januar. Er 27 år og har to barn fra før av :-)

Skrevet

Hei, jeg har også termin 19 januar :-). Har fått fødeplass på Ullevål. Hva med deg?

Skrevet

Termin 21. januar. Har fått fødeplass på Ullevål.

Skrevet

Jeg har termin 17. Januar =) Har fått time til ul 25. Juli, noe jeg synes var litt tidlig, men det står markert i rødt at man ikke får bytte timen, så da får jeg bare stille opp der da.. Mistenker at legen har rota med terminen, han skrev nemlig en mnd tidligere på helsekortet først, men korrigerte han på det senere.. mulig det hang igjen på henvisninga..

Ellers er formen som en berg og dalbane.. Mye dårlig på morgen og kveld, ellers ok.. =) Litt mage, spesielt om kveldene..

Skrevet

Hei. Jeg har også termin 21 januar og fødeplass på ullevål. Har ul 22 august. Gleeeder meg. Jeg har ikke kastet opp I det hele tatt og er veldig glad for det men føler men konstant utslitt og bare små dårlig.

Skrevet

hei. Eg er 27 år og dette er mitt 3 svangerskap. Er 12+6 idag. Mens termin 22 januar og tidlig ul termin 20 januar. skal føde på SUS.

Skrevet

Jeg har ultralyd time 18.august i Fredrikstad. Vet ikke om jeg skal føde i Norge eller Spania enda, vil også ha keisersnitt,så blir vel satt opp litt før? Har ingen barn fra før,så er veldig spent :) Magen kan skjules under litt vide klær,men når jeg går i vanlige klær har flere spurt om jeg er gravid,så mangen har blitt tydelig. Er 13 uker i dag. Har gått ned 1,5kg..men når spyinga gir seg går vel vekta raskt opp. Hvordan er vekta deres, opp/ned?

Skrevet

Hei :)

Har tarmin 16 januar :) er 14 uke på vei nå :)

Skrevet

Hei, j har termin 24 januar, har ei datter på 4 år, så får håpe at det blir en lettere fødsel denne gangen:)

Skrevet

Hei.

Hadde egentlig termin 20 januar, men sist jeg var til legen ble den satt til 19 januar :D

Spennende tid dette :))

Har vært litt plaget med småkvalme, men har gitt seg nå. Heldigvis!

Skrevet

Hei!

Har termin ca 15 januar:) Ser det er en del som har termin i januar her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...