Billie Jean Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Svigermor ringer og får ikke svar tre uker før termin: "Å, jeg trodde du hadde gått i fødsel jeg, siden jeg ikke fikk svar!" Etterfulgt av masing om når det kommer til å skje og en påminnelse om at det er farlig å gå lenge over termin. Mamma ringer og får ikke svar tre uker før termin: "Å, jeg tenkte du var ute og trente, siden jeg ikke fikk svar!" Etterfulgt av litt gravidprat og samtaleemner langt unna graviditetstema. Hihi, det er forskjell på folk. (Og så er det heldigvis tydelig at det er mamma som kjenner meg best:)
NostraStoria Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Her tror jeg såvidt svigermor husker når jeg har termin, ikke ringer hun heller. Min mor blir helt desperat hvis jeg ikke tar telefonen og ringer til min samboer med en gang. Hun blir og stressa hvis hun har tapt anrop fra meg, da ringer hun meg opp igjen med veldig håp i stemmen Jepp, de er forskjellige.
<3 meg og den lille <3 Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 hehe her er det motsatt.. Svigermor spør og grever om alt mulig og vil vite hvordan ting går og er såå gira.. men Mamma hører jeg ingenting fra, annet enn i ny og ne da selfølgelig.. Vært kjekt om hun kunne vise litt mere interesse., men men er jo ikke første barnebarn som hos svigermor.. Synd det vises så godt da. :/
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Skjønner jeg har vært heldig med svigermor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå