Gå til innhold

Andre som skal føde på Ringerike i desember:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har menstermin 12.12.11 og fikk UL termin 8.12.11 i dag:) Vi venter en liten prins til:) Så da blir jeg helt og fullt en guttemamma:) Vi gleder oss stort:) Blir moro å finne igjen alle babyklærne. Har så mye fint fra forrige mann. Han er 19 mnd nå, så får håpe jeg går til desember hvertfall nå, så han ikke må dele bursdagen sin med lillebror:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde på ringerike i desember og var også på UL idag og fikk termin 11 desember=)Er vårt 1 barn og det blir en gutt:)

Skrevet

Hadde termin 12/12 med gutten min og skulle født han på ringerike.

Var på ordinær UL på torsdag, men fikk ikke så gode nyheter :(

Skrevet

Trist å høre:-/ Håper du har mange folk rundt deg som kan støtte deg i tia framover...

Skrevet

Så trist. Fant innlegget ditt fra du var på UL. Var livredd for å få slike nyheter selv. Ufattelig trist. Tenker på deg. Har ei venninne som var igjennom det samme, tenker ikke at slikt kan skje når man er så ung. Håper du har mange til å støtte deg.

Skrevet

Først og fremst gratulerer med den lille i magen alle sammen:)

Hønefossjenta: Moro med førstemann:) Blir spennede med fødselen. Kanskje vi er på sykehuset på samme tid vi da. Fødte i slutten av november 2009 sist. Syntes det var kjempe fin tid. Ikke travelt på sykehuset i det hele tatt, og god oppfølging. Måtte vente en times tid på fødestue, men ellers bra:)

Esam: gratulerer:) Er dette den første?

Har funnet et kjempefint hentesett som må strikkes til veslegutten, men med mine strikkekunnskaper blir det nok ikke ferdig til desember. så må nok høre med ei nabokjerring om hjelp:) Har dere mye klart ennå? Vi kjøpte barnesete i går. Litt tidlig, men måtte bare ha det da det var på tilbud i den fargen vi ("jeg") ville ha:)

Skrevet

Gratulerer til deg å med en liten i magen:)

Ja,d blir kjempemoro med førstemann=)Er en spennende tid man har foran seg:) Ja,mulig vi er der samtidig vettu,spent på fødeselen ja....:D

Håpe jeg bare ikke må være på sykehuset på julaften,men det blir nok bare kos det og da:)

Vi har kjøpt inn seng og sånt og noen gasskluter bare,foreløpig=)

Man må jo være litt på vakt når det er tilbud så=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...