♥Spirevipp♥ Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Kan jeg da kanskje håpe på at det skjer noe snart da?
Endelig nr 2 på vei Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Jeg er ikke på overtid, men har slitt med dårlig form i det siste. Slimproppen min har gått litt etter litt, men i dag var det blod i den når det jeg regner med er siste rest kom, så jeg stemmer for at vi må ha lov til å håpe at dette er et tegn helt til det motsatte er bevist Uansett - lykke til!
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Det er ihvertfall ett tegn på at det skjer noe. Men hvor lang tid ting tar er jo umulig å si. Sist gikk slimproppen 2 døgn før riene kom.
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Så heldig du er at det skjer noe:))
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 -4 dager her og ingen slimpropp eller noe tegn til noe.....!
M-Sophie-Har født Skrevet 12. juli 2011 #7 Skrevet 12. juli 2011 Ja når du i tillegg er på overtid så må det jo skje noe ! :-) krysser fingre og tær for deg! Slimproppen min gikk på torsdag... og ingen fødsel på gang enda... så det kan jo gå noen dager allikevel.. regner med det er fullmånen jeg skal føde på...
♥Spirevipp♥ Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2011 Da har jeg vært på overtidskontroll! Det viser seg at jeg har 2 cm åpning og at fødsel ikke trenger å være så langt unna. Legen strippet meg litt også, så alt kan skje når som helst. Hvis det ikke skjer noe blir jeg satt i gang torsdag kl 9. Det er egentlig veldig deilig å ha det å forholde seg til, en dato...blir sprø av å gå å vente og tenke, kanskje nå, eller nå?! Alt av skjekk viser at det er en liten gutt på ca 4 kg som venter oss, og det er det samme som storebroren hans. Utrolig spennende dette her! Yey! Så innmari spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå