Gå til innhold

han sier jeg burde slanke meg....er 66 kilo.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For en frekkas!

Hvis du skal slanke deg, skal det vel være for din egen del og ikke fordi det er noe mannen "krever".

Hvis du selv vil, så se litt over kostholdet ditt og hvor mye du beveger deg. Regnestykket er ganske enkelt, du må forbrenne mer enn du tar inn. Spiser du mye søtt og snop kan det være nok å kutte dette ut for å miste noen cm her og der. Ellers spis sunnere, og beveg deg mer.

Dersom du føler for det skal du gå ned noen kg, men ikke dersom det kun er for mannen din sin del.

Jeg var 65 kg for et år siden og følte meg ikke helt vel (168 cm høy). Begynte å trene regelmessig ca tre ganger pr uke, løper 3-5 km på tredemølla og avslutter med styrketrening. Gjorde ingen store forandringer mht kosthold, men forsøker å spise sunt og unngår for mye søtsaker.

I løpet av et år har jeg gått ned 5 kg og en klesstørrelse. Og er mye strammere i kroppen. I tillegg er jeg blitt avhengig av trening - og det er en herlig følelse!

Jeg tror at nøkkelen til mine resultater ligger i at jeg ikke tenkte for mye på kg underveis - og lot treningen først og fremst bli en god vane.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...