Gå til innhold

Noen andre som er sent ute med første barnet her? :-)


klarernestenikkevente

Anbefalte innlegg

Hei,

 

hadde vært hyggelig å bli kjent med noen på min egen alder som også er gravid og bor i Oslo - jeg har ingen andre i min vennekrets, jeg er jo sent ute med mine 38 år og venninnene er ferdige :-). Det hadde vært kjempefint å bli kjent med noen i lignende situasjon, det er jo begrenset hvor mye mine ikke-gravide og single venninner gidder å diskutere gravid-ting :-D....

 

Hilsen Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er også noe sent ute. Jeg er 35 og bor i Oslo. Hvor holder du til?

Hadde vært super hyggelig med noen venninner å kjøpe mamma klær med...

 

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Ljan. Må si jeg gleder meg mer til å kjøpe noe til beibisen enn mamma klær :-p

 

Gleder meg til jeg har vært på ul, da skal jeg kjøpe den første lille tingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg holder til på Oppsal :-). Og nå tror jeg jammen jeg snart må ut og kjøpe meg en bukse faktisk. Ikke store magen, men stor nok til at buksene mine er blitt trange rundt livet... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, på Oppsal :-) Har bodd 4 år på Ulsrud, flytta for litt over 1 år siden. Bruker fortsatt lege på Bøler,så på den kanten av byen er jeg innimellom (skal dit igjen på torsdag). Håper på å få noen trilleturer rundt Nøklevann når den tid kommer :-)

 

Her passer heldigvis buksene enda, spennende å se hvor lenge til det går før det begynner å stramme litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg er 36 år, og 13 uker på vei med mitt første barn. :-)

Forloveden min har 2 nydelige barn fra før, så jeg har allerede blitt innviet i morsrollen de 2 siste årene.

Vi gleder oss veldig til den lille kommer i januar, og på mandag var vi på tidlig UL for å bekrefte at alt så bra ut. :-)

Det er jo desverre en av de bekymringene man kan ha som godt voksen gravid.

Jeg er litt i samme situasjon som deg, så det er godt å bli kjent med andre i samme situasjon.

Håper alt står bra til med deg, og at du nyter dagene. :-) (Selv har jeg akkurat kommet over den verste kvalmen!! HURRA!!)

 

Mvh

M-L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

gratulerer med graviditeten! Så bra at alt så bra ut på UL :-). Jeg kjenner godt til bekymringen - jeg aborterte i uke 14 i fjor pga. Downs. I går fikk vi resultatene av morkakeprøve og de viste at alt var i skjønneste orden denne gangen - hipp hurra :-). Så nå er det bare lykke og glede her i gården. Formen er topp, jeg har akkurat vært på en 2451 km lang sykkeltur! (bryllupsreise) så jeg er så god form som jeg aldri før har vært he he - har ikke vært kvalm en eneste dag, og er utrolig takknemlig for det! Bare litt strekk og tøy i magen, og det er ikke så veldig plagsomt. Fint å kjenne at det er ting som foregår der inne :-).

Så bra at den verste kvalmen din er over da, da blir det jo mer kos med graviditeten også :).

Jeg har også termin i januar, og har fødeplass på Ullevål - hva med deg?

Hilsen Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hej,

Här kommer en till med samma situation som dig och er andra:). Jag är 38 år och har bott i Bekkestua i 5 år med min man och hanns två fina pojkar. Vi väntar vårat första gemensamma barn nu. Termin den 9 januar 12. Jag är fødd och uppvuxen i Sthlm och flytta hit i 2006. Älskar Norge och har rotat mig. Alla mina vänner har barn från 4-12 år så jag är lite alene jag med i mitt Baby rus! Hadde vart helt lovely om vi kunde mötas på en fika någonstans i byn och utväxla erfarenheter m.m. Varma hälsningar Carina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...