Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Noen her som har jobbet seg oppover? Eller kjenner noen som har gjort det? Hvilke jobber er det mulig i?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Butikk, forpleiningsassistent offshore (må vel ta sikkerhetskurs bl.a. men verdt det da lønna er god, spesielt på plattform/rigg)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 jeg starta som kontorassistent via vikarbyrå, kunne knapt slå på en data, jeg jobbet meg opp til å bli saksbehandler på låneforvaltning med egen portefølje...så fullt mulig
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Eneste jeg vet om er folk som har jobbet seg opp fra ekstrahjelp til butikksjef på f.eks Rimi o.l. Men det tok jo veldig mange år da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå