Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 er 4 uker forsinka med mensen, har tatt 2 stk gradivitetstester men begge var negative, men det er ca 2 uker siden. har fått noen små blødninger som kommer og går. noen som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Ta deg en tur til legen for å ta en blodprøve du. Har ikke opplevd noe lign men jeg småblødde litt når jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå