Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Jeg synes ikke hun ser tynn ut, men helt normal. Er ikke sikker på hvor høy hun er, men tipper cirka 100 cm. Fikk høre at det er veldig lite å veie 15 kg. Hun spiser godt og er frisk og aktiv og som sagt ser hun ikke tynn ut men helt normal.
Monajenten Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Min gutt veier rundt 16 kg og er rundt 103 cm tror jeg, en stund siden jeg har målt. Han er 4,5 år. Han er tynn men ikke unormalt tynn sånn at folk flest reagerer. På 4-årskontrollen fulgte han sin egen kurve på høyde og hadde gått bittelitt ned i vekt, men det er ikke noe bekymringsverdig. Han har en slank pappa også, så har nok arvet den biten:-) Så svar på spørsmålet: Det er vel litt under gjennomsnittet men i forhold til høyden vil jeg si hun følger seg selv fint. MEN er du bekymret så ta kontakt med helsestasjonen så du slipper å bekymre deg unødig:-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Min gutt er 103cm og 15kg, følger sin kurve. De vokser i rykk og napp, så jeg er ikke bekymret. 4,5år er han.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Det kan jeg aldri tro. Jeg har ei jente på snart 6 som veier ca 16 nå. Hun er ikke spesielt høy da, tror hun nærmer seg 110 cm, men likevel ikke undervektig. Akkurat passelig.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Jenta mi er 104,5 cm og ca 15 kg. Kan i blandt se veeeldig tynn ut på enkelte morgener, men kommer seg utover dagen... Ellers ser hun hekt normal ut. Følger sin egen kurve, og helsesøster syns hun vokser helt fint..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå