Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Hei!! I dag reiste guttungen og mannen på ferie, å endelig min tur å "ta ferie" sjøl om jeg skal jobbe. Kom hjem å campet på sofaen ) Men ca kvarter etter begynnte jeg å få kynnere med svake mensensmerter, jeg talte kynnerne ila 1 time å det kom 15 stk. Hadde opphold fra ca kl 17 til 18 da det begynnte igjen. Det roa seg ca 20.50 for så å begynne igjen 21.25 Alle har sittet litt på rietelleren bare for å se hvor ofte og lenge di varer, snitt 30sek varighet med alt fra 2 til 5 min mellomrom. Det begynner med svake mensmurringer for så at magen strammer seg, nedent fra og opp føler jeg. ikke den typiske kynner oppi ribbeina.... visst dere forstår. Jeg har bare ligget/sittet på sofaen å slappet av, å har ikke gjort noe annstrengende i dag. Og har ikke mye lyst å "plage" føden med mine kynner problemer.... føler jeg. Hva synest dere?? Jeg er bare så i tvil selv...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Noen?? Kjenner jeg har lite lyst å ringe for en fille ting.... som kynnere
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 I tilfelle du ikke er havnet på føden ennå, så vil jeg anbefale deg å "plage" dem litt nå dersom det fremdeles er regelmessige kynnere. Jeg var svært plaget med kynnere, de kom sterkere og oftere over en uke eller to, og til slutt la jeg meg ned og telte dem. Dette var i uke 32. Da jeg endelig telte og registrerte dem var de på ca 30 sek med 2-6 minutters mellomrom. Men jeg ville heller ikke plage "føden" på fredagskveld, så jeg ventet til dagen etterpå. På ettermiddagen ringte jeg å "plaget" føden, og fikk beskjed om at jeg da måtte reise til et annet sykehus hvor de hadde avdeling for premature. Jeg ville helst ikke reise langt inn til storby på lørdagskveld, så jeg ventet litt til... Så gikk vannet... Ambulansen måtte komme, og jeg fikk riestoppende sprøyte, og måtte ligge på sykehuset i 2 uker før datteren min ble hentet ut en kveld med hastekeisersnitt. Alt var bra med den lille, men uff, ikke kult. Jeg angret på at jeg ikke hadde "plaget" føden litt før!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Og sånn forresten: Lykke til! Alt går nok bra!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 tok meg til mot å ringte, drar inn en tur for sjekk. Huff Huff....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 Lurt! Da ordner alt seg uansett! Håper alt viser seg å være i orden. Lykke til, da.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 Slike ting må man nesten føle litt på selv. Hadde ubehagelige kynnere i flere måneder med begge mine så jeg hadde ikke reagert men om du ikke har hatt det før og det dukker opp så hadde jegklart ringt. Håper det gkk greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå