Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Jeg er 29 uker, og har nå fått smerter øverst i magen på øyre side. Det er verst når jeg ligger, ikke sånn super vondt. Kan det være fordi det presser på/at det begynner å bli trangt?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Må legge til at det kjennes ut som det er ribbeina som er vonde, eller under på en måte HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Vær obs på HELLP-svangerskapsforgiftning.. Da kan du ha smerter der du sier.. Har du høyt blodtrykk, hevelser eller protein i urinen?? Jeg fikk HELLP i uke 34 og hadde litt høyr blodtrykk, og hevelser i beina , men fin urin... Vedvarer smerten hadde jeg sjekket det opp hos lege...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Jeg tenker syreoppstøt, men vet ikke sikkert. Da gjør det iallefall vondt øverst i magen og det blir verre når man ligger. Snakk med jm eller lege så slipper du å være bekymret:)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #5 Skrevet 13. juli 2011 Syreoppstøt tenkte legevakten også, da jeg var innom...Fastlegen ante ikke, så han ringte heldigvistil barsel/føde avd..og jeg ble sendt dit for å ta blodprøver... Allmenleger ANER ikke... (Hun over m HELLP)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #6 Skrevet 13. juli 2011 Jeg tenker og på svangerskapsforgiftning. Ring legevakten eller føden.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 #7 Skrevet 13. juli 2011 Jeg hadde sånt hele tiden på slutten, men det var kun fordi babyen hadde det trang og det var helt vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå