Gå til innhold

Påmelding til BIM-treff på Egon i Stavanger..


Tutto, snart 3barnsmor..<3

Anbefalte innlegg

Håper det er mange som har mulighet og lyst til å vere med på BIM-treff onsdag 27.07.11.. Er det mange som har lyst å stille men ikkje kan denne dato, så finner me ein anna kveld. Meld doke på.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Eg er ho som laga til dette treffet, har termin 19.nov.. Nå viser det seg at eg ikkje kan komme sjølv på dette treffet, då eg skal avgårde til syden den veka.. Blei for lei av å vente på sommaren her heime, så eg heiv meg rundt og bestillte tur.. :-) Så nå lure eg på om doke kan onsdag 3.august i staden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter... Vi holder oss til denne dato, men det blir med en cafê ved kinoen som jeg ikke husker navnet på. Ikke Egon.

Det blir også ett treff den 03. 08 for de som kan begge datoer eller bare da eller nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på choco boco i går.. det var vist vinkveld på onsdagene der så det pleide å være fult.. men skal skal ringe å bestille bord.. kunne ringe samme dag sa de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen... Siden jeg ikke har fått noe svar her har jeg ikke bestilt noe bord.. tror det er bra fult der i morgen siden de har vinkveld hver onsdag.

Vil jo gjerne møtes.. men vi har jo 3. aug enda da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er vel 5 påmeldte ja (pregnito, LilleRødhette, Tuvis84, det spirer og meg). Jeg så ikke meldingen her før nå, men er med i morgen hvis dere 4 andre fremdeles er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. Noe tett i nesen, men skal stå i det. Vin kveld er jo ikke akkurat i vår gate tenker jeg så hvis vi fem treffes på Sting? jeg kan ringe de og bestille bord. Hvis dere ikke finner frem eller ikke finner oss er jeg å treffe på 934 03 218. Jeg bestiller til 5 personer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...