Katha_ Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Her er en liten oppsummering fra formen min i uke 35: vonde kynnere, tisser i eninga, kjempekvalm, hodepine, halsbrann og veldig hoven følelse i underlivet + 18 kg opp i vekt (himmel!) Jeg føler meg rett og slett veldig dårlig og sover nesten ikke på nettene. Jeg vurderer å ringe føden i morgen for en sjekk av blodtrykk etc slik at jeg kan slå meg til ro med at alt er som det skal. Jeg er andregangs og hadde overhode ikke slike plager mot slutten dengang. Nå begynner jeg å bli lei! Andre som har det likt og som trenger å klage litt?
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Uff da. Godt det venter noe godt i andre enden... God bedring
Stini m nr 3<3 Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 slik har jeg det også,sliter med de samme plagene som deg... Bare jeg er i uke 34... Teller ned på dager og gleder meg bare til sommeren er på hell! Jeg er 3djegangs og var i stor form de andre svangerskapene. Da trente jeg til siste slutt... Nå har jeg ikke kunnet trent siden uke 20 pga sterke kynnere. Skal til legen i morgen og få en sjekk. Sånn nå fikk jeg også klaget litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå