Gå til innhold

3 tester med svak positiv antydning, kan den være falsk??


viervindens

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling? Jeg er nå 2 dager over ikm, og har testet meg tre ganger. 1 dag før ikm, på ikm dag og 2 dager etter. Det syner forvisselig 2 streker der, men dei er så svake! Tenkte streken ville bli sterkere snart, men det har ikke skjedd. Kan det noen gang slå ut positivt å så er man ikke gravid allikevel?? Symptomer begynner også å avta, er bare øm i brysta, elles ingenting. Håper så at jeg faktisk er gravid, men våger ikke glede meg siden strekene ikke er så sterke. Kan legen påvise graviditeten bedre enn CB?

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier at er det strek er det strek. Så du er nok gravid. Fant ut at jeg var gravid nå for halv time siden. Mannen min er på ferie med gutta mens jeg er hjemme alene. Gleder meg til å fortelle ham det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Og gratulerer så masse selv!! Håper du snart får anledning til å fortelle mannen din det også!

 

Takk for beroligane svar, håper så indelig at den lille spiren klamrer seg fast. Må det få spire og gro hos oss begge:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine streker er også ganske svake, men godt synlige da. Blir litt bekymret jeg også:/ Men jeg må jo være gravid når 4 tester viser svakt positivt. Har IKM i dag så det er jo tidlig også. Jeg har bestilt meg en digitaltest nå, vil se at det står "gravid" der.

 

Får krysse fingrene for at det går bra for oss begge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...