Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Fikk satt inn en spiral for 4 uker siden og har fremdeles blødninger. Menssmertene gav seg etter ca 3 uker, men jeg er litt bekymret siden jeg fremdeles blør ganske mye (sånn ca som på dag 3-4 av mensen). Kan dette gå bra, eller blir jeg gående slik til jeg fjerner den?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Jeg småblødde i 9mnd:( Da orket jeg ikke mer og fjernet den!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 De første 6 månedene hadde jeg mange bivirkninger(vann i kroppen, blødninger i hytt og pine og alt mulig), men etter det har jeg knapt merket mensen eller noe Ha tålmodighet, for det er helt vanlig å være helt på villspor de første månedene JEg har hatt min i snart 6 år, og fortsatt er ikke mensen kommet tilbake. Vet ikke lenger hvilke bind en bør ha i hus om jeg faktisk får mensen en dag
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 -og hvor unaturlig er ikke det?? Hilsen ano over her.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 syns du det er naturlig, så er jo ikke hormonspiral noe for deg uansett
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #8 Skrevet 10. juli 2011 Jeg fikk beskjed av gyn at det er normalt å ha små blødninger litt ofte, frem til 4 mnd etter innsatt spiral. Jeg blødde kanskje i 3, litt fra og til sånn som du beskriver. Men nå er det over og mensen er long-gone! deilig.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #9 Skrevet 10. juli 2011 Joda, men ville gi det en sjanse. Men fikk virkelig bekreftet hvor unaturlig det er nå jeg opplevde hvor rart kroppen begynte å oppføre seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå