Gå til innhold

Hormonspiral og blødninger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn en spiral for 4 uker siden og har fremdeles blødninger. Menssmertene gav seg etter ca 3 uker, men jeg er litt bekymret siden jeg fremdeles blør ganske mye (sånn ca som på dag 3-4 av mensen). Kan dette gå bra, eller blir jeg gående slik til jeg fjerner den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg småblødde i 9mnd:( Da orket jeg ikke mer og fjernet den!

Skrevet

De første 6 månedene hadde jeg mange bivirkninger(vann i kroppen, blødninger i hytt og pine og alt mulig), men etter det har jeg knapt merket mensen eller noe :) Ha tålmodighet, for det er helt vanlig å være helt på villspor de første månedene :)

 

JEg har hatt min i snart 6 år, og fortsatt er ikke mensen kommet tilbake. Vet ikke lenger hvilke bind en bør ha i hus om jeg faktisk får mensen en dag ;)

Skrevet

-og hvor unaturlig er ikke det?? Hilsen ano over her.

Skrevet

syns du det er naturlig, så er jo ikke hormonspiral noe for deg uansett ;)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av gyn at det er normalt å ha små blødninger litt ofte, frem til 4 mnd etter innsatt spiral. Jeg blødde kanskje i 3, litt fra og til sånn som du beskriver. Men nå er det over og mensen er long-gone! :) deilig.

Skrevet

Joda, men ville gi det en sjanse. Men fikk virkelig bekreftet hvor unaturlig det er nå jeg opplevde hvor rart kroppen begynte å oppføre seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...