Gå til innhold

hjelp ! slimpropp/ fostervann??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

 

jeg opplevde i går at en stor menge vann/utflod rant i går, jeg hadde vært på do 10 min før så jeg vet at det ikke var urinlekkasje.

 

hva kan dette være?

 

jeg har ikke sett noe til den mye omtalte slimproppen og det luktet heller ikke særlig mye, jeg ble bare rett å slett klissvåt nedentil.

 

jeg har termin 31. august.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du mistenker at vannet er gått ringer du føden!

Skrevet

Mest sannsynlig utflod. Hvis det ikke lekker lengre er det ingen fare men hvis det fortsatt kommer litt væske ringer du føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...