Gå til innhold

jaja, da var ferien over...


Anbefalte innlegg

Skrevet

for denne gang, men trøster meg med at jeg har 2 uker tilgode som jeg skal ta om ikke så lenge, pluss at det går jo veldig fort til jeg skal ut i permisjon :) går fort til 1 desember, tross alt. :o) og neste sommer er jeg hjemme heeele sommern. :) meen , vemodig at ferien er over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt vemodig for oss som ikke skal ha mer ferie i år, og tenke på at neste fridag er 1. juledag........

 

Nå har jeg heldigvis ikke begynt ferien enda, første feriedag er i morgen, og jeg går ikke ut i permisjon før i mars...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...