Gå til innhold

Lenge igjen i sommervarmen søndag 10.07?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 5 dager igjen! :)

Nå har vi rundet hele kjærringrådlista uten hell så nå gidder vi ikke prøve mer... I dag skal vi slappe av å håpe at det kanskje er trikset! ;)

Storebror var ute på 39+4 å det er i dag, så vi får håpe lillebror har lyst å herme! :P

Det ryktes at det er fullmåne den 15, så kanskje vi bare må vente til da! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satser på fullmånen den 15. ja! ;P Forøvring 18 dager igjen så kan vel egentlig ikke begynne å klage enda! ;P

Skrevet

2,5 uker igjen her nå! Har hatt mye vondt i det siste, så nå er jeg veeeldig klar for å bli ferdig! Samtidig har jeg jo to barn fra før, så jeg vet at det kan være vel så greit å ha babyen på innsiden som på utsiden ... så jeg er ikke direkte utålmodig ennå heller! ;-)

Lykke til med fødsel!! :-)

Skrevet

Her er det 8 dager igjen:) storebror kom 5 dager før så det er jo lov å håpe:) er uansett veldig veldig klar for å hilse på prinsesse mi!

Skrevet

14 dager igjen idag.... Gleder meg veeeldig. Ganske så tungt om dagen, gudskjelov at det ikke er tropevarme... ;-)

Skrevet

20 dager igjen i dag.

Babyklærne og utstyr ble ryddet på plass i går, og i dag skal jeg pakke fødebagen. Så nå er det klart for at baby kommer ut! Og jeg er veldig klar for å få ut baby etter 9 uker i senga og på sofa pga bekken smerter!

Skrevet

Jeg har 2 dager igjen til KS..... Så på tirsdag kl 8.05 er prinsen min ute, og jentene mine får en søt liten lillebror.....

Skrevet

35 dager igjen her! Foreløpig har jeg ingen planer om å prøve å "trigge" til fødsel før termin i det hele tatt.. Koser meg med den siste mnd nå (til tross for at jeg har dårlig nattesøvn og vonde ribbein!! hehe).. Man veit jo ikke om det er siste gang man går gravid?:)

Lykke til til allesammen!

Skrevet

- 4 dager, og er nå veldig rastløs!

Skrevet

17 dager igjen her. Venter nr. 3 så jeg har god tid =) Barnehagen er stengt og jeg har de to andre hjemme. Kan være kjekt å vente til barnehagen åpner igjen før nr. 3 banker på =)

Skrevet

12 dager igjen her!!

Ser ikke ut som det skal komme hverken baby eller sommervarme her med det første ;)

Skrevet

23 dager igjen. Nyter en laaang sovmorgen etter dager og uker uten bra søvn.:)

Det er kjøligere ute og luften er klar og ren å puste in idag, deilig! :)

Skrevet

7 dager igjen.... og überklar!

Har helt siden jeg ble gravid ønsket meg 15. juli fordi det er en spesiell dato for meg, så at det er fullmåne den dagen passer meg glimrende. Fødte ved fullmåne sist, og fikk selv se at det faktisk stemmer: det rant inn med fødende den natten!Var utrolig fascinerende! Så om jeg klarer å holde ut 5 dager til blir jeg kjempehappy om lillebror velger seg 15.juli! :)

Skrevet

15 dager igjen :)

Skrevet

Hvilken varme? Haha, 14 grader og regn/overskya her :P

Men kanskje olike så greit at det ikke er så varmt da. Har 15 dager igjen og det gjør ikke noe hvis han vil komme ut før! Storebror var 11 dager over termin og ufrivillig, så hadde vært topp å slippe igangsettelse denne gangen og gå over tiden siden formen har dalt helt ned til bunns siste dagene.

Skrevet

22 dager igjen og dermed fødeklar fra imårra:))

Skrevet

8 dager igjen her...

Skrevet

27 dager igjen her, nærma meg fødeklar ;D

Skrevet

er 3 dager på overtid og er SÅÅÅÅÅÅÅ klar!!!! har time til overtidskontroll fredag den 15. men håper så klart den kommer før dette.... tror jeg har gjort alle kjerringråd jeg kan, noen som kan et kjerringråd som jeg kanskje ikke har prøvd?????

Skrevet

termin i dag! :) klar for action nå altså hehehe... men kjennes ikke ut som prinsessa har tenkt seg ut med det første, får vel smøre meg med tolmodiget og nye å kunne sove lenge om morgenen *prøøøver å tenke på det positive* :D lykke til femover alle flotte jenter!

Skrevet

5 dager igjen til planlagt ks. Hurra!!!

Skrevet

Her er det 10 dager igjen til termin :)

Skrevet

Nå er det bare 8 dager igjen til termin her - håper det skjer noe snart:) Mannen min har ferie i 3 uker nå, så håper prinsessa vil ut de nærmeste dagene! Er på vannet å koser oss, tiden går fortere når vi har noe å finne på:)

Skrevet

12 dager igjen:) jeg er førstegangs så jeg må sikkert gå på overtid... hehe. i dag er jeg iallefall godt igang med storrengjøring sånn at alt skal være rent når den lille kommer:) er ikke dette et kjerringråd? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...