MissM808 Skrevet 10. juli 2011 #1 Skrevet 10. juli 2011 Våknet i dag med litt rosa farge i trusa, skal sies at det var veldig lite, men er det noe å bekymre seg for? Var på ultralyd i forrige uke, og da var alt fint så langt de kunne se. Veldig glad om noen kan gi meg råd eller fortelle meg hva det er:-)
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 10. juli 2011 #2 Skrevet 10. juli 2011 Tror ikke du skal bekymre deg så lenge du ikke får unormale smerter og/eller at det blir mer blod. Slimhinnene blir jo mye skjørere under graviditeten, og derfor er det lettere at de begynner å blø -som f.eks etter sex, men kan også forekomme ellers. Jeg har hatt forholdsvis rikelige blødninger (først litt rosa utflod og deretter mye friskt blod) et par ganger allerede (er 13+4 i dag) men alt har heldigvis vært helt fint med babyen selvom Tenkte bare jeg ville si det, sånn at du ikke mister helt håpet DERSOM det samme skulle skje med deg Så som sagt, sånn som du beskriver det, ville i alle fall ikke jeg bekymret meg noe mer -det er det man får høre av jordmødrene og. Det er evt hvis det skulle bli smerter og/eller mer blod at du bør kontakte legen (eller sykehusets gyn.pol. direkte). Lykke til videre! Håper du ikke fortsetter å bekymre deg over dette, alt er nok i skjønneste ornden med minsten skal du se
MissM808 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2011 Tusen takk for veldig informativt svar:-) Hadde sex kvelden før, så da er det garantert bare det. Ikke hatt noen blødninger etter det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå