aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 står på nettet at de kommer 29 juli
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 HVORFOR skulle den komme imorgen? Den kommer alltid siste virkedag i måneden, slik kontantstøtten.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Hvorfor i himmelend navn skulle den komme i morgen? Ikke det at det hadde gjort noe da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå