Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Min tre mnd datter for ikke sove av deres bråk og musikk Upps vi har tre barn i huset som sover søtt
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Kanskje barna deres er vant med bråk og musikk? Uansett så skal det være stille etter kl.23.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Hm, jeg tror noen har åpnet barskapet pittelitt.. Gå og legg deg, så går det over.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 naboen vekket jo mine barn med å ringe på Skal jeg klage ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå