Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Åh åh, skal vi lage en trådcup? Ok, her er trådlisten: kampA anonym mot anonym kampB anonym mot anonym kampC anonym mot anonym kampD anonym mot anonym
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 oh oh oh... kan jeg ta kamp C? jeg er klar!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 Mulig du selv synes du er rasende festlig, men tror ikke det er så mange andre her som har den samme humoren gitt... Men for all del, man får ikke mere moro enn man lager selv!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #7 Skrevet 9. juli 2011 Haha, aldri hørt om trådkuppern før.. was is das??;D
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #9 Skrevet 9. juli 2011 eh,ja hva er dette? noe vi kan holde på med uttover kvelden eller?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #11 Skrevet 9. juli 2011 ja la oss okkupere alt av tråder. det hørtes artig uut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå