Gå til innhold

prøver på jente :)


3blå<3

Anbefalte innlegg

sambo har 3gutter fra før og vi har tre gutter sammen og nå har vi kjempelyst på en jente,kall meg egoistisk og alt det der,men synes d er lov og ønske seg en av hver på samme måte så man kan ønske seg andre ting :) i hvertfall jeg har bestillt dette http://www.genselect.com/ så skal starte prøvingen i sept :D skal kartlegge litt eggløsningsperioder disse mnd først :D

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Så spennende!!!! Du må si ifra om det funker!!!

 

Vi har 2 gutter og har tenkt til å dra til Utlandet for å ta MS/PGD/IVF for å få 1 eller 2 jenter om et par år.. :)

Lenke til kommentar

Jeg forstår absolutt at folk ønsker barn av begge kjønn! Det gjør de aller fleste familier med mange barn av samme kjønn - en liten sønn som kommer etter flere jenter er akkurat like ønsket, som en liten datter er etter flere gutter =) Ikke egoistisk, men veldig veldig menneskelig spør du meg!

 

Vi er akkurat blitt gravide med nr to, og det er derfor fult likegyldig hva det blir her selv om ønsket er det motsatte kjønn av det vi har :) Men får vi mange av samme kjønn, dersom vi ønsker fler enn tre barn feks.. vil vi nok også prøve ut det som prøves kan ;) Det skader jo ikke å forsøke! Det jeg lurer på er, hva den linken egentlig inneholder? Jeg sjekket siden i full fart, men skjønte ikke mye.. :) SÅ jeg lurte på om du ville forklare nærmere.

 

Hvor kan man ellers dra til utlandet for å ta MS/PGD/IVF og hva det nå er?? :)

 

Masse lykke til med jakten på et annet kjønn! Tvi, tvi.. :)

 

 

Lenke til kommentar

hei hei :D dette er en naturlig måte og lage jente på..

 

 

Hvert sett omfatter

Omfattende guide og kosthold instruksjoner for kjønn utvalg

Eggløsning prediktorer

Spesielt formulert douche

Digital termometer til å måle basal kroppstemperatur

Diagrammer for å spore kroppstemperatur

To unikt formulert nutriceutical kosttilskudd

 

2. Hvordan er GenSelect System forskjellig fra andre kjønn utvalg metoder?

GenSelect kommenterer ikke alternative PGS metoder spesifikt, men du kan bruke følgende informasjon for å hjelpe deg å sammenligne de GenSelect fullt integrert system med andre.

Først er det nyttig å forstå forskjellene mellom PGS og PGD, som begge er brukt for kjønn valg.

Forestilling Kjønn Utvalg (PGS) er en måte å bestemme kjønn på barnet ditt før unnfangelsen uten medisin, leger, klinikker, sykehus, eller kunstig praksis som er invasive til mors kropp. Dette inkluderer GenSelect.

Preimplantion Genetic Diagnosis (PGD) innebærer vanligvis sperm sortering, kunstig befruktning, in vitro fertilisering, medisiner, leger, klinikker og sykehus. Det er dyrt og ikke garantert, og ble utviklet for å hjelpe par unngå passerer langs genetisk overførbare forhold til sine barn. (Noen forhold er overført bare til jentebabyer, og noen bare til gutt babyer.) Nylig har imidlertid par begynt å bruke PGD for å velge kjønn av deres babyer på grunn av personlige preferanser, ikke genetiske forhold.

Sekund, er det nyttig å forstå forskjellene mellom ulike PGS metoder. GenSelect er verdensledende innen for PGS fordi fullt integrert system er klinisk testet og kombineres flere metoder i de mest effektive blanding, og deretter lagt joniske Equilibrium (sammen med GenSelect nutriceuticals), som kan finnes i noen annen metode.

Kun GenSelect tilbyr gratis, runde-the-clock online support til kunder gravid ved hjelp av en GenSelect Hjem Kit, og bare GenSelect garanterer en 96% suksessrate med en pengene-tilbake Kjønn garanti. Det er virkelig et fullt integrert system.

Andre PGS metoder typisk bestå av bare en bok, en kalender, eller en BBT diagram. Noen består av en elektronisk tjeneste som belaster kundene å overvåke sine basaltemperaturer for dem, og som tar ekstra betalt for online støtte. Og noen gir bare en kinesisk månekalender og / eller andre "gamle koner 'tales".

 

 

 

Hva er i GenSelect Hjem Kit?

Bruk GenSelect er fullt integrert system hver menstruasjonssyklus (måned) inntil du gravid, og får garantert resultater for kjønn valg.

GenSelect Hjem Kits hvert inneholde tilstrekkelig materiale for hver størrelse med Kit, 1, 2 og 3 måneder:

Instruksjonsbok

Enkelt Diet Retningslinjer

Ovulation Predictor Sticks

Spesielt formulert douche for enten en gutt baby eller en jente baby

Digital termometer for å måle kvinnens Basal Body Temperature (BBT)

Diagrammer å registrere BBT trender for å identifisere Eggløsning Day

To entydig formulert, proprietære, all-naturlige Nutriceutical tablett forsyninger for Boy babyer, eller to helt forskjellige, med entydig formulert Nutriceutical tablett forsyninger for jente babyer. Ingen legemidler (legemidler eller narkotika) er inkludert i nutriceuticals. Ingen resepter er nødvendig.

Total Quickresponse e-poststøtte før unnfangelsen, mens du bruker GenSelect fullt integrert system.

Hver GenSelect Hjem Settet inneholder den eksakte mengden av ingredienser som trengs for å fullføre fullt integrert system for antall måneder (sykluser) bestilt.

 

 

håper dette va til litt hjelp :D

Lenke til kommentar

Det å få barn er jo egoistisk uannsett, man får jo barn fordi man vil ha det!

 

Jeg kan skjønne de som synes det er umoral og velge kjønnet på babyen sin, men det er mange sider ved dette man ikke kan forstå før man sitter i denne situasjonen selv.!!

 

Igrunn er det et hav at klinikker rundt om i verden som utfører PGD for familiebalansering. Og det er visstnok mange 1000 par som gjør dette hvert år

PGD blir jo også brukt i Norge og alle andre land men i Norge kun for å utelukke arvelige sykdommer etc.

 

Jeg tror det er et spørsmål om tid før PGD for familiebalansering er lovlig i Danmark.. De ligger jo et steg før Norge på IVF.

 

Vil ikke utbrodere for mye her, men vil anbefale deg å sjekke ut in-gender.com

 

 

Lenke til kommentar

Lykke til. Men du har nok 50 % sjanse for jente nå som før. Disse testene og metodene er motbevist med forskning gang på gang. Men i desperasjon tror jo folk på hva som helst. Hvis det er så viktig med jente ville jeg dratt til utlandet for å få IVf og garantert jente....Koster litt men penger lages det stadig mer av. Det er 50% sjanse for at dere får gutt nr 7 (hvis ikke høyere).

Lenke til kommentar

Annonse

Tips for å få jente: la mannen bli utsatt for trykkforskjeller ca tre mnd før babylaging(feks dykking eller en flytur) ;) Da vil guttespemen dø og kun jentespermen overleve.Vårt første barn er ei jente, laget ca tre mnd etter en flytur til Sør Amerika, vår neste ventet i desember er en gutt, laget uten at mannen hverken har fløyet eller dykket på leeeenge, så kanskje det er noe i det ;)

Lenke til kommentar

Virkelig? Høres spennende ut, vi prøver også på jente og har også kjøpt girl kit på geneselect.com. Vi har reist med fly fire ganger de siste 3 mnd så om dette stemmer er det jo lovende. Hvor har du hørt om dette? :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei 3 blå<3

Jeg er gravid med min tredje jente..hadde et lite håp om gutt denne gangen, men har ikke prøvd ut noen "kjerringråd" eller andre metoder..aldri hatt kontroll på eggløsning osv..så tredje gang skulle vi teste ut noen metoder i et forsøk..men rakk ikke det, da hun her lurte seg inn da jeg skulle bytte prevensjon..funket ikke å hoppe av i svingen den ene gangen..hehe..

men har alltid sett for meg fire barn, så sånn sett har det ikke noe å si!! men tenkte å ha to forsøk på å påvirke kjønn da..men nå blir det bare et!

hadde blitt utrolig glad om du kunne oppdatere når du vet om dette funket!!!

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
På 11.7.2011 den 0.12, jada132 skrev:

Så spennende!!!! Du må si ifra om det funker!!!

 

Vi har 2 gutter og har tenkt til å dra til Utlandet for å ta MS/PGD/IVF for å få 1 eller 2 jenter om et par år.. :)

Hei, lurte på om du har  vært i utlandet å fått gjort pgd/IFV? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...