Gå til innhold

Noen som har fått dilla på noe?


hurra_gravid

Anbefalte innlegg

Er jo ganske vanlig at man får dilla på forskjellige ting, hører jo om det mest utrolige... hehe! Selv har jeg ikke fått dilla på noen ting. Og det eneste som ikke smaker godt lengre, det er kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er dronning over dilla. Da jeg gikk gravid med storesøster fikk jeg en ny dilla minst hver uke, og de første har kommet allerede. Når jeg får en dilla drømmer og fantaser jeg om den ene tingen 24/7, d er helt sjukt, og det er INGENTING i verden som smaker så godt som når man gir etter for en dilla. Det er som en himmelsk orgasme. Helt sjukt. I forrige uke hadde jeg dilla på popkorn, men det har gitt seg nå. Det ser ut som om ritz kjeks blir den nye favoritten. Får vann i munnen bare jeg tenkter på det. Nam.

 

Og jeg har forresten ganske mange antidiller også, dessverre. :( - de framkaller stort sett spontane brekninger, noe som ikke er så veldig morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dilla på gummibjørner og smukker. Veldig rart siden jeg egntlig ikke er så glad i vingummi til vanlig, men nå elsker jeg det. Kylling derimot blir jeg kalm av å bare høre navnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått fullstednig dilla på mexikansk mat! Taco,nachos,fajitas og alt mulig lignende. Kunne spist det hver dag,flere ganger om dagen. Idag spiste jeg taco til frokost=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JORDBÆR og gud å gud, jeg elsker JORDBÆR men så er jeg så allergisk og, så jeg ser ikke ut, klør og klør. kiwi også! er like allergisk mot det, ellers er jeg usedvanelig glad i taco også. det er så utrolig godt! haha. sliter også med bare tanken på enkelte ting. off, da kjenner jeg at brekkningene kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått max dilla på egg, må ha kokt egg, stekt egg, eggerøre osv osv :P alt av kjeks, chips og salte ting er jo ett møst og ikke minst alt av juice og herlige leskedrikker :P Veldig dilla på epler også,og servelat :P men egg er det jeg går rundt å fantaserer mest om nå for tiden hvertfall hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det som var en lifesaver forrige gang, og nå også, er suchi!! Helt fantastisk å kjenne den første biten gli nedover halsen og kjenne at alt blir bra!! ellers er det ingen ting jeg MÅ ha, men foreksempel lysegul banan var fantastisk i går kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...