Gå til innhold

Kvalm av røyk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta å røyke for 6 mnd siden. Ikke tatt et trekk siden da.

 

Ble litt rødvin igår, og endte opp med å ta en halv røyk. Men det var grusomt. Ble kvalm i flere timer etterpå, og brakk meg.

 

Ingen fare for at jeg kommer til å begynne igjen nei.

 

Hvorfor ble jeg så dårlig egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyk er kvalmende. Ikke rart at du ble dårlig...

Skrevet

Bare synes det var så rart. Røyka 15 om dagen i mange mange år, og ble aldri dårlig.

 

HI

Skrevet

Men du ble helt sikkert dårlig de første gangene du røkte

 

 

Skrevet

Fordi at røyk, nikton, tjære + 4000 andre farlige stoffer, er gift for kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...