Gå til innhold

Hvilken komposisjon er dette????


Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som kan noter; jeg skriver antall slag tonen skal holdes i parantes bak selve tonen. Er vel 4/4 takt.... (jeg kan IKKE hverken noter el takt så godt, desverre...men prøver likevel...)

 

E(4), A,(1), B(1) C (1) , D(1) E(3), D (1), E (3) , D(1), E(3), A(1), C (1), A(1), F(1), C(1), A (8) (x 2)

 

B(1), C(1), D(1), E(1/2), F(1/2), G(3), F(1), E(2), F(1), G(1), A(3), G(1), F(2), G(1), A(1), B(3), A(1), E(1), C(1), B(1), A(1) (x2)

 

Osv...

 

Håper noen skjønner!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. det ER jo Tchaikovsky, fra Svanesjøen!!! Var det jeg opprinnelig trodde, men fant den ikke på Youtube. Men plutselig dukket den opp likevel, gitt! Da fant jeg ut av det selv likevel... ;-)

 

HI

Skrevet

Eh? Fordi du søkte på det norske Tsjaikovskij kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...