Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 For dere som kan noter; jeg skriver antall slag tonen skal holdes i parantes bak selve tonen. Er vel 4/4 takt.... (jeg kan IKKE hverken noter el takt så godt, desverre...men prøver likevel...) E(4), A,(1), B(1) C (1) , D(1) E(3), D (1), E (3) , D(1), E(3), A(1), C (1), A(1), F(1), C(1), A (8) (x 2) B(1), C(1), D(1), E(1/2), F(1/2), G(3), F(1), E(2), F(1), G(1), A(3), G(1), F(2), G(1), A(1), B(3), A(1), E(1), C(1), B(1), A(1) (x2) Osv... Håper noen skjønner!!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Haha.. det ER jo Tchaikovsky, fra Svanesjøen!!! Var det jeg opprinnelig trodde, men fant den ikke på Youtube. Men plutselig dukket den opp likevel, gitt! Da fant jeg ut av det selv likevel... ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Eh? Fordi du søkte på det norske Tsjaikovskij kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå