millepersille Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Har hatt mensmurringer i ca.2 uker nå.. Både natt og dag! Sterke kynnere, og også kynnere kombinert med menssmerter.. Kontroll hos jordmor på onsdag, hu mente fødsel kunne skje hvilken dag som helst (er jo fødeklar, ettersom jeg er i uke 39) og bebisen er festet for lengst. I tillegg til dette har jeg hatt mye økt utflod siste dagene, noen ganger tendenser til grønt slim (slimproppen??) i tillegg til ømme pupper og sporadiske stikksmerter i lysken. Ikveld har det virkelig tatt av !! Har noen usedvanlig sterke menssmerter og skikkelig tak i ryggen (som holder lenge av gangen, selv når menssmertene er "borte"). Har tatt tiden på de, varierer mellom 8-16 min mellom og de smerteintervallene varer ca.30-45 sek hver gang... Så de er ikke regelmessige ennå. Er det bare innbilning, eller kan det være fødsel på gang??? Er førstegangs, så er jo totalt på bærtur her!
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Hei, klart det kan vara fødsel på gang, men man vet jo ikke når da... Hadde nettopp regelmessige modningsrier i flere timer selv, men mine roet seg så jeg må vente.. Mitt beste tips er å ringe føden, de kan jo dette her:) Veldig spennende da! Lykke til! La oss vite hva som skjer.
trippeltopp Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Høres ut som starten på noe ja... spennende; lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå