Gå til innhold

Barnefri og litt trist.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barnefri for første gang på evigheter. Og nå ligger han trygt og sover hos farmor. Men har litt blanda følelser, blir liksom litt trist over at han ikke er her og skal spise frokost sammen med meg. Slitomt at han alltid er i bakhodet mitt og jeg ikke klare å nyte friheten.

 

Tiden uten ansvar og bekymring er helt klart forbi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt barne og manne fri i 3 dager og det var DEILIG:)

 

Hvorfor ikke nyte alene tiden. For mange(som meg) er det virkelig ikke ofte så jeg nyter i alle fall det.

Skrevet

Jeg har ofte fri, og nå er sønnen min i lag med foreldrene mine på hytta og jeg sitter her å savner han skikkelig mye. Vurderer nesten å dra opp dit i morgen bare for å kunne være sammen med han. Mest lyst å grine...... hormoner.....

Skrevet

Når jeg har barnfri så benytter jeg sjansen til å ta feks en jentekveld med god mat og vin, eller hvis mannen er hjemme så har vi en romantisk hjemmedate. Har jeg barnfri over flere dager så finner jeg på litt forskjellig, leser en bok, sitter oppe sent med litt snacks og ser film. Sover lengre, bruke lengre tid på badet, spiller høy musikk....generelt nikoser meg, savner jo ungene litt, men ikke verre enn at jeg nyter fritida og lader batteriene til de kommer hjem igjen.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...