Gå til innhold

de nye tynne libero bleiene....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare jeg som er missfornøyd med dem eller?

 

Går de "vanlige" ut av produksjon?:S

 

Snuppa mi tisset gjennom den og det bare etter et par timer med bleien på...:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker dem ikke jeg heller. Har ikke funnet de "gamle" i noen av mine nærbutikker, så jeg antar de ute av produksjon. Har gått over til pampers vi.

Skrevet

uff så teit:S men er ikke pampers også blitt tynnere?

Skrevet

Pampers er helt fantastisk! Tynne som juling, men aldri opplevd lekkasje. Min er 2,5 år.

Skrevet

virkelig?:) men de lukter jo piss fra første urindråpe..:P

Skrevet

Pampers er tynne jo, men synes ikke de lekker like lett. De er også mye mykere enn de nye libero bleiene.

 

22.20

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med de nye liberobleiene, men vi måtte gå ned en størrelse i forhold til de gamle bleiene, da de ble for romslige og da fikk vi lekkasje. Og når snuppa mi går rundt i bare bleien eller kjole (dvs ikke har bukse, thights eller strømpebukse på) er up-and-go det beste. Ellers synes jeg at de er kjempegode. Her er begge variantene å få kjøpt i alle butikker, men jeg kjøper bare de nye. :)

Skrevet

okei:)jeg får prøve meg frem...kanskje et nummer mindre ja.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med de nye, aldri hatt lekkasje. Ikke en gang når de har vært kjempeblaute etter natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...