Gå til innhold

Utenlandskmatsjappe og dop?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke mange timene siden jeg spiste ute, utenlandsk resturant.

Var omtrent ferdig med å spise da jeg så at en av de andre som har spist der, tok opp penger, og la de i handa til ene som jobbet der... annsatte la pengene neddi lommen mens han ga kunden noe...

 

Er vel ikke sikkert det er dop... Not my business(!) Men mistet lysten til å spise.

Har blitt utsatt før litt forskjellig innen dop/piller, og etter jeg kom hjem har jeg spydd og løpt på do omhverandre.

 

Aner ikke hvor jeg vil hen med dette.. men burde jeg gjøre noe ut av det? Ringe politi? Eller, la vær å blande meg inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La være å blande deg inn, det kan ha vært hva som helst.

Skrevet

Tror jeg ville ringt politiet, eller mattilsynet. Alltid greit å si ifra, hvertfall når det er en utenlandskmatsjappe.

 

 

At du har løpt på do, og spydd er nok mest psyken din- angst for at det er noe i maten. Tror neppe de har gjort noe emd din mat. :)

Skrevet

Litt flaut å ringe om det ikk er noe galt da.. hehe

 

Ja, det tror jeg også.. har feber nå også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...