Gå til innhold

kvalmen ga seg, men så kom den tilbake gitt....

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det var helt fantastis da kvalmen ga seg rundt uke 9 og jeg følte jeg kunne begynne et litt mer aktivt liv. Suget etter fet og usunn mat og sjokolade ga seg også. Nå er jeg i uke 11+3 og kvalmen og den ekstreme trettheten har kommet tilbake. Noen andre som har opplevd dette. Utrolig frustrerende!!!

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er i uke 13 når, og dette er første uken hvor jeg ikke er kvalm hele tiden. Jeg trodde det aldri skulle ta slutt!! hehe

Fatt mot, og ta det med ro i denne tiden. Selv fungerte jeg best utendørs i frisk luft. Husets lukter gjorde meg skikkelig dårlig. :-( Spesiellt kjøkkenet!!

jordmor sa at uke 13 er som regen en overgang, og at det går bedre derfra, så gled deg! :-D

Lykke til videre i svangerskapet.

Klem

Kvalmen min kom i uke 6, og ble borte ved uke 25. Men så kom den tilbake ved uke 27 og varer fortsatt, er nå i uke 38. DVS jeg har spydd nesten fra a til å... I begynnelsen tenkte jeg på abort og skjønte ikke hvordan jeg skulle greie å komme helt i mål. Men man venner seg faktisk litt til spyinga og lærer seg teknikker for å holde på maten og hvordan man skal "overleve". Utrolig slitsomt er det, men nå er jeg snart i MÅÅÅÅL :)

Hold ut (kanskje kvalmen plutselig blir borte for godt snart?!) og lykke til:)

Vært skikkelig kvalm og uggen jeg også. kom tidlig i uke 5 og har fortsatt nå til uke 13. har letta littegrann, men har ennå tunge dager med ekkel smak og der alt lukter ubehagelig.

Trøtt i tillegg.. kan sove endel mer enn normalt.

Håper på å bli "meg selv" igjen snart.. tungt å gå gravid, mye verre enn jeg trodde. Å maaaange uker igjen.. puh

Annonse

Jeg er 13+6, og var kvalm fra ca uke 8-12, så ga det seg...i en uke... så kom det tilbake igjen her også! Men nå er det mer av og på, ikke hver dag.

Men synes det er greit i grunn. Da er det i allefall noe som skjer inni her ;) Nå skal det sies at jeg bare er kvalm, jeg kaster heldigvis ikke opp!

Mannen min er nok litt lei av at jeg sover 10 timer hver natt, og 2 timer på ettermiddagen i tillegg. Ble en ganske mye roligere ferie enn han hadde tenkt ja...

Men, trøtt og kvalm er en del av pakka ;)

Får bare håpe det ikke varer til januar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...