Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel sitt og jeg vil bare syte litt og få det ut.

Synes det er helt jævlig å ikke ha noen venner selvom jeg gjør alt jeg kan for å få det. Vet ikke hva er jeg kan gjøre så har bare lyst til å sette meg i et hjørne å grine. Trodde jeg hadde fått ei venninne, men nå kan hun bare snakke med meg på Facebook. Vil aldri finne på noe mer ...

Stakkars mannen min. Hver gang han skal finne på noe med venner blir jeg dårlig humør på han. Jeg vil jo ikke det, men skulle ønske jeg hadde noen å finne på noe sammen med også ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor i landet befinner du deg da?? vet åssen det er. mange av mine venner forsvant da vi kjøpte hus og jeg ble gravid igjen.. har mange ensomme dager når mannen er borte med sine aktiviteter.

Skrevet

Befinner meg i Østfold jeg. Godt det ikke bare er meg som har det sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...