Anonym bruker Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Noen som har blitt det? Satte inn min for ca 4 mndr siden, fødte for snart 6 mndr siden, p-piller tengte jeg jeg bare ville glemme bort, så jeg gikk for stanga, men mistenker nå at jeg er gravid.. Skal ta test i morgen eller over helga, tenker at det kanskje er p-staven som er grunnen til forsinkelser og "gravid følelser/tegn"?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Rart, jeg leste at det var mangen jenter i norge som skulle få erstattning pga graviditet på p-stav...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå